Variklis, ypač dyzelinis, negali dirbti be jokios alyvos išeigos. Nedideli alyvos kiekiai nusibrauks nuo cilindrų sienelių ir išeis išmetimo metu su atidirbusiomis dujomis per duslintuvą. Variklyje tokių vietų, kur gali nežymiai dingti alyva, yra ir daugiau: tai vožtuvų sandarikliai, turbina ir pan. Nėra kažkokių tai aiškių kiekių, tačiau jei nuo keitimo iki keitimo papildymui užtenka 1 litro alyvos, tai, mano nuomone, nerimauti nėra jokio pagrindo. Jeigu alyvos kiekis pagal matuoklę po alyvos keitimo iki sekančio keitimo nuo max nukrenta iki min taip pat viskas normalu. Šitie kiekiai gali būti skirtingi, nes 8 cilindrų variklio ir alyvos kiekis karteryje, ir išeiga, ir kiekis nuo min iki max bus didesni, negu 4 cilindrų mažesnio litražo variklio.