Esminis momentas parenkant alyvą pagal klampą yra variklio būklė. Variklį visada greičiau (paleidimo metu) ir lengviau pradeda tepti skystesnės alyvos, tai yra 0W- arba 5W. Ir jei variklinės alyvos išeiga nuo keitimo iki keitimo neviršija 1 litro patarčiau naudoti skystesnę alyvą. Tačiau jei 1 litro alyvos papildymui jau nebeužtenka, rekomenduočiau naudoti alyvą, kur antras skaičius yra 40, o ne 30, pav. 5W-40 arba ir 10W-40. Abiejų alyvų klampa prie 100 laipsnių temperatūros yra panaši, tačiau 5W-40 (sintetinė) alyva visada bus pranašesnė už pusiausintetinę. Jei žiūrėti į ilgalaikę perspektyvą meistras yra neteisus, variklio tarnavimo laikas naudojant žemesnio kokybės lygio alyvą bus trumpesnis. Vienintelis klampesnės, šiuo atveju 10W-40 alyvos pranašumas bus mažesnė alyvos išeiga nuo keitimo iki keitimo, ir tai tik tuo atveju, jei variklio techninė būklė yra ne kokia. O aplamai tokiems varikliams rekomenduojama alyva pirmiausia yra 5W-30, po to 5W-40 klampos.