Aš išsakysiu tik savo nuomonę. Matuoklė variklyje tam ir yra, kad nesunkiai galėtum nustatyti ir palaikyti optimalų variklio alyvos kiekį karteryje. Jei alyvos yra per daug, gali kiek padidėti alyvos slėgis variklyje, o jame yra įvairių riebokšlių ir tarpinių, kurios gali ir neišlaikyti padidėjusio slėgio. Dažniausiai tai pramuša tarpinę po alyvos filtru, bet gali būti ir blogiau. Mano supratimu idealu variklyje palaikyti alyvos lygį per vidurį tarp “max” ir “min” ant matuoklės. Tačiau yra tekę girdėti, kad kai kuriems varikliams “patinka” maksimali alyvos norma. Aš pats asmeniškai artėjant alyvos lygiui prie “min” įpilu iki normos vidurio. Tad ir patarimas būtų geriau nuleisti alyvos iki “max”.